minus40kg - kalorijski restoran

* Oslić, bundeva u umaku s vrhnjem i tjestenina … kalorije: 480 kcal




15 dag oslića (80 kcal / 10 dag … 120 kcal)
5 dag integralne tjestenine (360 kcal / 10 dag … 180 kcal)
20 dag bundeve (20 kcal / 10 dag … 40 kcal)
1 dl kiselog vrhnja, 12% m.m. (140 kcal / 10 dag … 140 kcal)
sol, papar, peršin

- skuhaj ribu, tjesteninu i bundevu
- napravi umak od bundeve i kiselog vrhnja

Jednostavno, ukusno i zdravo ;)

Kuhao sam ribu i bundevu zajedno, oko 20 minuta. Standardno, kuhalo se u slanoj vodi. Kada sam sve ocijedio zapaprio sam, dodao peršina, malo lisičarki u prahu i maslinovog ulja i servirao kao bistru povrtno riblju juhu s okusom gljiva. Ta juha nosi dodatnih 100 kcal i zapravo je mali višak u kontekstu onoga što nastojim postići u prehrani, kao i prezentaciji na ovom blogu, ali eto, nisam mogao odoljeti.



Lešo bijela riba je specifična i dobro joj peše limun, češnjak, peršin i maslinovo ulje, ali ovaj puta sam išao u jednom drugom pravcu.

Umak od bundeve je ispao odlično. Samljeo sam bundevu, koja se u tih 20 minuta potpuno raskuhala, zapaprio, dodao kiselo vrhnje i umiješao peršin.

Kupio sam komad bundeve na tržnici. Koštao je duplo skuplje nego prošla tikva koju sam uzeo u marketu. Ova je bundeva kao cijela imala preko deset kila.


Bundeva, buča, tikva, … puno je vrsta i naziva. Ovo je navodno baš bundeva. Znam, nekada se davala svinjama, ali u ta vremena su mi se rođaci na selu ispričavali kada bi imali samo crno ulje za salatu. Danas se bučino ulje tretira kao lijek, pa ga plaćamo skuplje nego mnoga maslinova. Razuman čovjek u svakom slučaju neće podcjenjivati blagodati koje bundeva nudi.


11.11.2015.
komentiraj (9)


<< Arhiva >>