minus40kg - kalorijski restoran

* Marinada od srdela i salata od krumpira i rikule ... kalorije: 480

Sastojci za 1 porciju:
15 dag srdela (130 kcal / 10 dag)
15 dag krumpira (80 kcal / 10 dag)
10 dag rikule (30 kcal / 10 dag)
0,15 dl maslinovog ulja (900 kcal / 10 dag)
sol, papar, ocat, luk, crno vino

marinada:
- srdele očisti, posoli, naulji i ispeci u pećnici (20 min, na 200 st.)
- dinstaj luk na maslinovom ulju, podlij octom i crnim vinom, prelij ribu

prilog:
- napravi salatu od kuhanog krumpira i rikule, dodaj maslinovo ulje, začini


Moglo je bolje, ali dobro, ovo je jedan od kvalitetnijih obroka ;)


Ovo nisu praktični recepti za ono što prezentiram, ali eto, napravio sam baš tako kako sam i napisao. Mogao sam obračunati vino i luk, ali ovaj puta oni su gratis, jer pretpostavljam da su nadopunili ribu, a nisu kaloričniji od nje, pa sve ide pod istu stavku.





Katastrofa je kada pripremaš marinadu i shvatiš da umjesto vinskog imaš samo jabučni ocat, ružmarin je na lođi, daleko od kuhinje, a ti već dinstaš luk i ne možeš ga ostaviti. Lovorov list je skriven u nekom od kuhinjskih ormara, i zapravo, nemaš ga. Eto, da, to je realnost, i prije svega pomanjkanje pripreme.

Začini su duša jela, ali ima nešto i u osnovnim namirnicama, dapače. Da, ovdje su baš došle do izražaja.

Salatu sam zeznuo jer sam i u nju dodao ocat, a to se pokazalo kao skroz bespotrebno. Sasvim je dovoljno kiseline bilo u marinadi, ali dobro, biti će bolje idući puta. Naknadno sam provjeravao preporuku koju sam dobio (hvala Myday) i potvrdio da je ocat bio greška.

Očekivao sam da će ugrijana rikola biti još aromatičnija, ali nije, mada, naravno, specifičnog i intenzivnog okusa nije falilo ni ovako.





Kome smetaju kost i košćice, riba definitivno nije dobar izbor. Meni ne smetaju dok god mi se ne zabiju u grlo, a to se nikada ne desi ako jedem polako i žvačem temeljito.


25.10.2014.
komentiraj (12)


<< Arhiva >>