minus40kg - kalorijski restoran

* Kunić pod "pekom" s povrćem i vlascem ... 550 kcal

15 dag kunića (140 kcal / 10 dag)
10 dag krumpira (80 kcal / 10 dag)
10 dag poriluka (40 kcal / 10 dag)
10 dag paprike (20 kcal / 10 dag)
10 dag paradajza (20 kcal / 10 dag)
0,2 dl maslinovog ulja (900 kcal / 10 dag)
sol, vlasac

- nareži povrće i zeca, složi u vatrostalnu, lagano posoli i naulji, poklopi, peci 40 min. na 250 (preporuka za sljedeći puta: 200-220) st., na pola okreni meso i malo promiješaj povrće, kada je gotovo začini svježim vlascem

Ideja je bila jednostavna, ali provedba često zna donijeti ponešto što nije bilo planirano. Ovaj puta je ispalo da "peka" nije peka. Da je prava peka, ne bi sav sok od povrća ishlapio, bilo bi vlažnije, ali eto nije, na kraju je bilo malo suho. Inače, ovakav ishod očekujem kada ide samo meso i krumpir.

Jedna od potencijalnih grešaka je bila i nešto viša temperatura. Inspiracija je bila prava peka gdje su temperature znatno više, ali da, i debeli gus nije isto što i tanka vatrostalna posuda.




Mislim da poriluk nije bio najbolji izbor, za ono što sam planirao, jer je i on više-manje suh. Dvojio sam o tikvicama, jer sam ih imao. One bi vjerojatno bile bolji izbor. Mrkva i zec se vole, ali već je bilo dovoljno namirnica, pa nisam htio još i nju dodavati.

Naravno da je kunić vrsta posnog mesa i da neće dati masnoću koje nema, ali vjerujem da se može pripremiti i bolje, i to bez dodatne masnoće tipa još ulja, masti ili špeka, i bez neke silne, dugotrajne i komplicirane procedure pripreme.





Inače, da ne bi bilo zabune, bilo je ovo sasvim dobro jelo,
iako je početak pružao nagovještaj dodatnog pozitivnog iskoraka.

Nutritivno gledano ne treba baš ništa bolje i to mi je primarno ;)

Kako god, dani kunića su tek počeli. Imam ih još tri u ledu. Sviđa mi se opcija pečenja, jer ga samo stavim i idem "piti kavicu", a on se znoji. Pravo je da nije isto kao kada ga žena stavi u pac na dan-dva, pa ga špika, pa ga peče, pa ga podljeva, pa ... eto, radila se jedna porcija, od buta, a ostatak kunića je išao u pac, ali o tome više u nekom sljedećem postu, valjda.




Dodatak 10. srpnja 2014. 21:17:

Ipak, kunić iz rasola neće ići u poseban post. Očekivano, bio je ukusniji i podatniji, ali trebalo je i neusporedivo više truda i vremena za njegovu pripremu, što mi se nikako ne uklapa u filozofiju običnih svakodnevnih obroka. Čak je dosta teško odrediti koliko je čega zapravo ušlo u obrok, jer ovakva jela definitivno ne bi imalo smisla raditi u količini za jednu porciju. Eto, ostavljam fotografiju, a tko baš želi, sam recept će trebati potražiti negdje drugdje.



Idući post je trebao biti "* Namaz od maslina i lješnjaka s vlascem ...", ali eto, zaključio sam da sam se malo umorio od tempa koji sam si ovdje nametnuo, pa ću za početak mrvicu usporiti, i odmoriti. I od ovog kompletno pripremljenog materijala, za sada, ostavit ću samo jednu fotografiju.



09.07.2014.
komentiraj (16)


<< Arhiva >>